Valori

Valorile noastre

  • Oamenii - ne definesc si ne identifica menirea si reputatia, ne furnizeaza incredere pentru a depasi obstacolele.

 „Nimeni nu e de neinlocuit dar – uneori – este nevoie de mai multe persoane pentru a inlocui una singura.” (Claire Martin)

Asa sunt oamenii nostri – de calitate. Oamenii de calitate sunt cheia catre o mai buna performanta, ei creaza un mediu organizational favorabil, pozitiv, stimulant, se identifica cu scopurile organizatiei si obtin rezultate pe masura.

Investim continuu in programe motivationale si de dezvoltare profesionala a angajatilor nostri, ca o premisa in realizarea performantelor individuale si de echipa.

  • Munca in echipa – ne uneste si ne face puternici.

Nu exista probleme pe care sa nu le putem rezolva impreuna, ci exista foarte putine probleme pe care sa le putem rezolva singuri.”  (Lyndon Johnson)

O echipa poate face mai mult decat o singura persoana, asadar promovam echipa. Ea reprezinta echilibru, forta, este factorul principal in progres si performanta.

Mediul de lucru in cadrul Primagra este bazat pe ajutor reciproc, dezvoltarea in comun a ideilor, discutii, rezolvarea de probleme. Ca echipa, avem acelasi interes, impartim si ne bucuram de succes impreuna.

  • Calitatea – ne asigura fundamentul in tot ceea ce dorim sa realizam.

Calitatea nu este niciodata un accident, este intotdeauna rezultatul unui efort de inteligenta.” (John Ruskin)

Calitatea produselor de la furnizori de renume mondial este intregita de plusvaloarea serviciilor noastre: modul de abordare a pietei, grija fata de client, operativitate, respect, seriozitate.

Din 2005 avem implementat si imbunatatim continuu sistemul de management al calitatii, certificat de catre TÜV Rheinland.

Bazandu-ne pe principiile managementului calitatii suntem orientati spre dezvoltarea unui sistem metodologico-informational managerial care sa ne permita imbunatatirea continua a colaborarii cu partenerii nostri.

Anual realizam studii de satisfactie a clientilor si facem eforturi pentru a raspunde mai eficient semnalelor venite din partea acestora.

Ne autodepasim in permanenta pentru a avea realizari tot mai inalte si clienti tot mai multumiti.

  • Respectul – ne consolideaza relatia cu toţi colaboratorii.

„Respectul este abilitatea de a vedea o persoana asa cum este, de a fi constient de individualitatea sa unica.” (Erich Fromm)

Pentru noi respect inseamna: respectarea angajamentelor, respect pentru clienti, parteneri, colegi, legislatie, oameni si mediu in general.

Ne bazam in tot ceea ce facem pe valori fundamentale precum etica, incredere, responsabilitate.

Respectam idei si experiente, ne asumam responsabilitatea actiunilor noastre, suntem cinstiti si facem ceea ce spunem ca facem, abordam conflictele intr-un mod constructiv, invatam din experienta fiecarei colaborari, comunicam deschis si suntem transparenti in orice relatie.

  • Profesionalismul – ne cultiva dorinta de autodepasire.

“Suntem ceea ce gandim, tot ceea ce suntem ia nastere din gandurile noastre, cu gandurile noastre construim lumea.” (Budha)

Actionam intotdeauna in deplina cunostinta de cauza, cu oameni tehnici si specialisti, cream avantaje competitive sustenabile si ne adaptam continuu la exigentele si asteptarile clientilor, individualizam solutii pentru fiecare in parte.

Suntem mandrii de brandurile si oamenii nostri si de faptul ca putem asocia numelui Primagra cuvinte precum: onestitate, integritate, responsabilitate, seriozitate, eficienta.

Credem ca a fi profesionist, inseamna a-ti face munca la nivel foarte inalt, a-ti face treaba bine si calculat, a fi mereu pregatit pentru orice problema specifica domeniului, care ar putea sa apara.

  • Performanta – ne sustine si ne dezvolta idealurile, aspiratiile.

Pentru noi conceptul de performanta este strans legat de economicitate, eficienta si eficacitate.

Performanta inseamna sa facem progrese in fiecare zi pentru a ajunge unde ne-am propus, sa indeplinim cu mai multa usurinta sarcinile ca in anul care a trecut, sa stapanim situatii care alteori ni s-au parut imposibil de controlat, bazandu-ne pe un sistem organizat, clar si care sa ne aduca multumirea de sine, ascendenta profesionala si succesul financiar.

  • Ce ne dorim? Progres.

Progresul nu inseamna ameliorarea a ceea ce a fost, ci mersul inainte catre ceea ce va fi. Dincolo de rapoarte, situatii, cifre contabile, ramane credinta ca se poate si mai bine, ca se poate sa fii corect si sa obtii rezultate, ca dezvoltarea este inainte de toate studiu si apoi actiune concreta, ca un lucru bine facut te va urca mereu cu o treapta mai sus.

 

Pentru a fi la curent cu cele mai recente informari si evenimente ale companiei, va rugam introduceti e-mailul dumneavoastra in spatiul de mai jos.

06.10.2014

Va asteptam la TIB, organizat de Romexpo in perioada 15-18 octombrie 2014

     In calitate de furnizor complet de rulmenti si produse specific industriale, Primagra isi bifeaza inca o data prezenta la TIB, Targul Tehnic International, editia 2014. Avem ono
» citeşte mai mult
23.05.2014

Va invitam la Agriplanta, intre 5-8 iunie 2014, la Fundulea, in jud. Calarasi

          Ca si anul precedent, Primagra va fi prezenta la Agriplanta, targ cu specific agricol, organizat in Fundulea, judetul Calarasi intre 5-8 iunie 2014. Ne puteti viz
» citeşte mai mult
28.10.2013

Primagra va invita la Indagra

Primagra va invita la Indagra, targ de agricultura, ce va avea loc in perioada 30.10-03.11.2013, in cadrul ROMEXPO. Indagra 2013 este locul de intalnire pentru diverse companii producatoare de util
» citeşte mai mult
10.12.2012

Primagra - 15 ani de tenacitate

Ceea ce ieri a fost un inceput, astazi este certitudine, iar maine va fi evolutie. 15 ani au trecut ca 15 secunde. In 2012 putem spune ca: asa cum doar cerul este albastru, doar cu Primagra fi
» citeşte mai mult

Arhiva

calendarul se încarcă
» vezi toate postările